آپ نے کیسے اور کیوں لکھنے کا فیصلہ کیا۔

اسلام مخالف کتاب

ایمان کے حوالے سے آپ کی زندگی کیسی رہی؟

آپ کو کیا یقین تھا کہ آپ کا کیا تھا

سب سے بھاری اور افسوسناک اظہار

کہ تم نے اسلام کے لیے کیا استعمال کیا؟

جب آپ کے آس پاس کے لوگوں کا ردعمل

تم مسلمان ہو گئے میں نے خود سوچا۔

اسلام ایک جھوٹ ہے اسلام مجھے خطرہ ہے۔

2000 سے زیادہ موت کی دھمکیاں اور آخر میں

میں نے اسلام مخالف کتاب لکھنے کا فیصلہ کیا۔

خدا مجھے ایک نشانی دے تاکہ میں 100 یقین کر سکوں

جان لو کہ اس طرح میں سو نہیں سکا

دو دن تک میں اسے قبول نہیں کر سکا

یہ بہت عجیب تھا

ہماری دعوت قبول کرنے کے لیے آپ کا شکریہ

اور ہمیں خوشی ہے کہ آپ ہمارے ساتھ ہیں۔

پہلے آپ سے پوچھنا چاہتا ہوں کہ جورم کون ہے؟

دعوت کے لیے آپ کا بہت شکریہ

یہاں آنا میرے لیے بہت بڑا اعزاز ہے۔

کلب کے لیے اردن 23 جنوری کو پیدا ہوا تھا۔

1979 میں ایمسٹرڈیم میں ایک خوبصورت باقاعدہ میں

خاندانی باپ ماں ایک بھائی نہیں۔

بھائی چھوٹا ایک بہن ایک بلی

ایمسٹرڈیم میں وہیں پیدا ہوا اور پرورش پائی

a ہم پروٹسٹنٹ خاندان کی مشق کر رہے ہیں۔

ہائی اسکول سے فارغ ہونے کے بعد میں نے تعلیم حاصل کی۔

تقابلی مذہب میں ایک استاد تھا۔

چند سالوں کے لئے بہت کچھ ہوا

نیدرلینڈ میں چیزیں خاص طور پر

میری زندگی بھی جب میں بڑے کو دیکھتا ہوں۔

تصویر جب اسلام میں آئی تو میں بن گیا۔

فریڈم پارٹی کے لیے سیاسی طور پر سرگرم

میں پارلیمنٹ کا ممبر بنا اور میں

اور میں نے اسلام مخالف تحریر لکھنے کا فیصلہ کیا۔

کتاب جو اسلام مخالف کتاب کے طور پر شروع ہوئی تھی۔

خدا اور اس کی تلاش میں بدل گیا۔




آخر میں مسلمان ہو گیا۔

ایمان کے حوالے سے آپ کی زندگی کیسی رہی؟

میرے ہونے سے پہلے آپ کو کس چیز پر یقین تھا۔

مسلمان میں ایک پروٹسٹنٹ عیسائی تھا۔

ریفارمڈ چرچ جسے ہم نے پڑھا ہے۔

بائبل ہم سب کو بائبل کے نام ملے ہیں۔

سب نے بپتسمہ لیا ہم چرچ گئے وغیرہ وغیرہ

لہذا ہم اس طرح سے خوبصورت عیسائی ہیں۔

یقیناً میں اس پر یقین رکھتا ہوں۔

ایک خالق ہے جس پر میں جنت میں یقین کرتا ہوں۔

جہنم میں فرشتوں کی وحی پر یقین رکھتا ہوں اور

یقیناً جو عیسائیوں کو الگ کرتا ہے۔

مسلمانوں کی طرف سے یہ ہے کہ میں اس پر یقین رکھتا ہوں۔

یسوع مسیح خدا کا بیٹا تھا ہاں میں

ایک زیادہ فلسفیانہ انداز میں میں نے یقین کیا۔

وہ خود خدا تھا یقیناً میرا یقین تھا۔

کی قیامت اور مصلوبیت میں

یقیناً مسیح اور میں نے یقین کیا۔

کفارہ تو ہے لیکن کیونکہ تثلیث ہے۔

ایک بہت پیچیدہ تصور چاہے آپ

یقین کریں یا نہیں یہ اب بھی بہت ہے۔

پیچیدہ کیونکہ اگر وہاں خدا ہے

بائبل یہ کہتی ہے کہ خدا ابدی ہے لیکن اگر آپ

ابدی ہیں اور ایک ہی میں ایک ہی ہیں۔

آپ مر جاتے ہیں آپ ابدی امر نہیں ہو سکتے

ایک ہی وقت میں تو یہ کچھ تھا

جب میں تھوڑا بڑا تھا 1670 میں نے شروع کیا۔

ایسی چیزوں سے سوال کرنا ایسا نہیں ہے۔

بہت منطقی میں نے بہت سے لوگوں سے بات کی۔

پادری مبلغین یہاں تک کہ ربی اور

مجھے جو جوابات ملے وہ زیادہ تسلی بخش نہیں تھے۔

جس نے اسے میرے لیے ایک طرح کا پیچیدہ اور بنا دیا۔

آخر میں مجھے اس کے بارے میں کچھ شبہات تھے۔

اس طرح کی چیزیں لیکن میں نے کہا کہ میں نے سیٹ کیا ہے۔

ایک طرف اور میں نے سوچا کہ ٹھیک ہے میں یقین کرتا ہوں۔

یہ اور شاید میں اتنا ہوشیار نہیں ہوں۔

پوری تصویر حاصل کریں اور میں پھر بھی

خدا پر یقین تھا میں اب بھی اس پر یقین رکھتا ہوں۔

یسوع ایک بہت اہم شخص تھا۔

یقین کریں کہ وہ خدا کا بیٹا تھا لیکن یہ کیسے؟

بالکل وہی تھا جو میں نے اسے اس کے لیے چھوڑ دیا۔

آپ نے کیسے اور کیوں لکھنے کا فیصلہ کیا۔

ہائی اسکول اول کے بعد اسلام مخالف کتاب

ایک یونیورسٹی گیا اور میں نے کیا۔

تقابلی مذہب اور ایک قابل ذکر

میرے خیال میں یہ پہلا دن تھا۔

میں 11 ستمبر کو کالج جا رہا تھا۔

2001 پہلے ہی سوچا تھا کہ یہ مسلمان ٹھیک ہیں۔

لوگ پاگل قسم کے ہیں اور یہ مذہب

کچھ سال بعد سچ نہیں ہے

کیا نیدرلینڈ میں اس آدمی کو بلایا گیا تھا؟

Teo Van Gogh وہ ایک مشہور فلم ساز تھے۔

اور وہ اسی گلی میں مارا گیا جہاں وہ تھا۔

گولی مار دی اور اس کا گلا کاٹنے کی کوشش کی۔

اور انہوں نے اس کے پیٹ میں چھری ڈال دی۔

پر ایک خط

ایک اور لڑکی آیان کے لیے تاریخ علی اور یہ

کیا یہ کہا گیا تھا کہ آپ اگلے ہیں تو ایسا ہے۔

میں میرے اسلام مخالف جذبات کو مضبوط کرتا ہے۔

اس طرح کہ میں نے سوچا کہ مجھے کرنا پڑے گا۔

کرنے کے لیے سیاسی طور پر سرگرم ہو جائیں۔

کچھ اور اس برائی یا نقصان کو روکیں۔

ہمارے ملک میں آپ نے سیاست اس لیے شروع کی۔

اسلام کے ہاں اور یہ واقعی کرنا تھا۔

اسلام کے ساتھ یہی وجہ ہے کہ میں

کی وضاحت کے لیے ایک کتاب لکھنا چاہتا تھا۔

لوگوں کے لیے اسلام کیوں خطرہ تھا؟

دنیا جب میں اپنی کتاب لکھ رہا تھا۔

پہلے سوالات میں نے کہا شکوک و شبہات

عیسائیت کے بارے میں ایک بار پھر پاپ اپ تھا

اور یہ حقیقت کے بارے میں تھا

کیونکہ میں ایک مومن عیسائی لڑکا تھا۔

اور ہاں مسیحی سوالات جو میرے پاس تھے۔

آخر میں اسلامی زبان میں جوابات تھے۔

کورس کی وجہ سے جب میں نے شروع کیا

کتاب لکھنا بہت سے لوگ سوچتے ہیں۔

ایک سیاسی کتاب تھی لیکن وہ نہیں تھی۔

سیاسی کتاب میں اتنا کچھ تھا۔

مذہبی کتاب کیونکہ میں دکھانا چاہتا تھا۔

لوگ کیوں اسلام کو ایک خطرہ تھا۔

مذہب اور میں نے اسے ایک عیسائی سے لکھا

نقطہ نظر تو شروع میں میں نے ایک بنایا

عیسائی تصور کے درمیان موازنہ

خدا کا اور اسلامی تصور تو میں

اس کا موازنہ کرنا شروع کریں لیکن کیونکہ میرے پاس تھا۔

تثلیث اور میں کے بارے میں یہ شکوک و شبہات

اسلام میں خدا کی وحدانیت کو دیکھا

میں نے سوچا کہ ہاں یہ تھوڑا سا لگتا ہے۔

زیادہ منطقی اور پھر میں نے سوچا۔

خود کو اچھی طرح سے دیکھنے کے لیے میں نے بائبل کو دوبارہ پڑھا۔

خود کو ریفریش کرو اور بولو ٹھیک ہے کیوں نہیں

اسلام کا تصور توحید

عیسائی تصور نہیں ہے لیکن جب میں

پرانا عہد نامہ پڑھ رہا تھا اور میں نے دیکھا

کیا پرانا