السلام علیکم۔

انشاء اللہ آج میں آپ کو ایک کہانی سنانے جا رہا ہوں۔

ایک بوڑھی عورت اور ہمارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا

ایک طویل وقت پہلے،

وہاں ایک بوڑھی عورت رہتی تھی۔

جو صحرا میں سڑک پر بھاری بوجھ اٹھائے ہوئے تھا۔

یہ اس کے لیے تھوڑا مشکل تھا،

لیکن وہ جتنا بہتر انتظام کر سکتی تھی۔

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم

صحرا میں کہیں جا رہا تھا کہ اس نے اس بوڑھی عورت کو دیکھا۔

نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اس کی مدد کی۔

اور عورت سے سامان لے کر اس کے لیے لے گیا۔

اس نے عورت سے پوچھا کہ وہ کہاں جا رہی ہے اور کیوں؟

اس نے کہا کہ میں یہ شہر چھوڑ کر جا رہی ہوں۔

جیسا کہ میں نے سنا ہے کہ ایک جادوگر

جس کا نام محمد (صلی اللہ علیہ وسلم) شہر میں ہے۔

"اس آدمی نے مجھے اتنا پریشان کیا، جتنا تم جان سکتے ہو!

میں جہاں بھی جاتا ہوں اس کا نام اور شہرت سنتا ہوں۔

اگرچہ اس کا خاندان اور اس کا قبیلہ اسے ایک ایماندار آدمی کے طور پر جانتا تھا،

وہ اپنے دعوے کے ساتھ سب کو تقسیم کر رہا ہے کہ خدا ایک ہے!

"اس نے تمام کمزوروں، غریبوں اور غلاموں کو گمراہ کیا ہے۔

وہ سمجھتے ہیں کہ ان سب نے اس کے راستے پر چل کر دولت اور آزادی حاصل کی ہے!

وہ طنزیہ انداز میں بولی۔

بہت باتونی عورت تھی،

اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم اسے روکنا نہیں چاہتے تھے۔

لہذا، اس نے اسے بغیر کسی رکاوٹ کے پورے وقت بولنے دیا۔

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ چلتے ہوئے

اس بوڑھی عورت نے دیکھا کہ نوجوان کا چہرہ چمکنے لگا جب وہ مسکرایا

اور اس کا چہرہ عاجز تھا۔

اور اس نے یہ بھی دیکھا کہ اس کے پسینے میں خوشبو لگی ہوئی تھی۔

وہ بہت متاثر ہوئی۔

وہ اپنی منزل پر پہنچ گئے،

اور مرد نے عورت کو اپنا سامان اتارنے میں مدد کی۔

بوڑھی عورت، اس اجنبی کی مہربانی پر شکرگزار مسکراہٹ کے ساتھ،

اس کی طرف متوجہ ہوئے اور کہا

"اب آپ کا شکریہ، نوجوان آدمی.

آپ واقعی بہت مہربان ہیں۔

وہ سخاوت اور مسکراہٹ آج کل بہت کم ملتی ہے۔‘‘

"میں آپ کو کچھ مشورہ دیتا ہوں،

جب سے تم میرے ساتھ بہت اچھے ہو

محمد سے دور رہو۔"

"اس کی بات پر کان نہ دھریں اور نہ ہی اس کی تقلید کریں۔

اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو آپ کو کبھی بھی حقیقی سکون نہیں ملے گا،

اور آپ کو صرف پریشانی ہی ملے گی۔"

جیسے ہی وہ نوجوان دور جانے کے لیے مڑا،

اس نے اسے روکا:

"اب ہم الگ ہونے اور جانے سے پہلے،

اگر یہ ٹھیک ہے تو،

کیا میں اپنے پیارے نوجوان سے پوچھ سکتا ہوں،

تم کون ہو؟

آپ کا نام کیا ہے؟"

اس نے اس سے کہا،

اور وہ اپنی پٹریوں میں مردہ رک گئی۔

"مجھے معاف کر دو مگر۔۔۔

وہ کیا تھا؟

آپ کے الفاظ بہت واضح نہیں تھے..

میرے کان بوڑھے ہو رہے ہیں

اور کبھی کبھی مجھے سننے میں مشکل پیش آتی ہے۔

آپ جانتے ہیں، یہ واقعی مضحکہ خیز ہے،

لیکن مجھے یقین ہے کہ میں غلط ہوں.

پھر بھی میں نے سوچا کہ میں نے آپ کو یہ کہتے سنا ہے کہ آپ کا نام محمد ہے۔

’’میں محمد ہوں‘‘

حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا

’’میں وہ شخص ہوں جس کی وجہ سے تم نے شہر چھوڑا‘‘

بوڑھی عورت یہ سن کر حیران رہ گئی۔

اور کہا کہ ایسا مددگار اور سچا انسان کبھی غلط نہیں ہو سکتا۔

اس نے جواب دیا،

"میں گواہی دیتا ہوں کہ خدا کے سوا کوئی عبادت کے لائق نہیں،

اور محمد اللہ کے رسول ہیں۔"

اور اس دن وہ بھی اسلام کی پیروکار بن گئی۔

نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اس عورت کی مدد کی پیشکش کی

اور وہ سب کچھ ان کے مقابلے میں کرتی ہے۔

نبی کی تضحیک اور توہین کرنا ہے۔

پھر بھی، وہ کچھ نہیں کہتا۔

وہ اس کے بوجھ سے عورت کی مدد کرتا رہتا ہے۔

وہ اس پر کوڑے نہیں مارتا۔

وہ اس پر خدا کی تباہی کی دعا نہیں کرتا۔

وہ اس کا سامان نہیں گراتا اور اسے اپنے لیے روکنا نہیں چھوڑتا۔

نہیں، وہ بہرحال عورت کی مدد کرتا ہے،

اور جب اسے پتہ چلا کہ وہ کون ہے،

وہ صرف اسلام میں اس کی پیروی کر سکتی تھی۔

ہم سب کو سنت نبوی کے اس پہلو کو سیکھنا چاہیے اور اس پر عمل کرنا چاہیے۔

اور پھر ہم اس دنیا کو ایک بہتر جگہ بنا سکتے ہیں۔