Cryptocurrency Exchange

Cryptocurrency Exchange


 آپ نے بالکل صحیح پڑھا کہ کیا آپ کرپٹو کرنسی سے روزانہ پیسے کما سکتے ہیں، کچھ لوگ

شاید یقین نہ آئے کہ کرپٹو کرنسی سے روزانہ کی آمدنی واقعی ممکن ہے، لیکن آج میں

میں اس ویڈیو میں سب کے سامنے ثابت کرنے جا رہا ہوں کہ آپ روزانہ

آپ کتنی رقم کما سکتے ہیں یہ آپ کی کل صلاحیت پر منحصر ہے، تو اب یہ کیسے آئے گا، کیا؟

مرحلہ وار عمل ہے، میں آپ کو سب کچھ دکھاؤں گا لیکن میں آپ کو ایک اور بتانا چاہتا ہوں۔

بات یہ ہے کہ یہ ویڈیو صرف اس صورت میں دیکھیں جب آپ cryptocurrency میں پختہ یقین رکھتے ہیں اندر دیکھیں

میں اس ویڈیو سے آپ کو بالکل متاثر نہیں کرنا چاہتا آپ کا اپنا عقیدہ ہے جس پر آپ یقین رکھتے ہیں۔

کرپٹو کرنسی میں اچھا ہونا۔

اچھا اور اچھا۔


Cryptocurrency Exchange


آپ اسے بالکل بیکار سمجھتے ہیں، آپ کو یقین ہے کہ آپ کا اپنا عقیدہ ہے، اب دونوں

یہ لوگ ہمارے ساتھ ہیں، میرا کیا کام ہے کہ میں آپ کو صرف ایک طریقہ بتاؤں جو لوگ مانتے ہیں۔

یہاں سے وہ لوگ کما سکتے ہیں جو نہیں کرتے پیسے کمانے کے بہت سے طریقے ہیں تاکہ آپ کر سکیں

کوئی بھی طریقہ منتخب کریں لیکن ہاں وہ لوگ جو cryptocurrency پر یقین رکھتے ہیں۔

آپ ایک نئی جہت سیکھنے جا رہے ہیں۔

آپ ایک بہت اچھا طریقہ تلاش کرنے جا رہے ہیں، پھر دیکھیں یہاں متعدد کرپٹو کرنسیز ہیں،

آپ سب جانتے ہیں بٹ کوائن، ایتھریم، آپ کے پاس ریپل ہے، آپ کے پاس ڈوجکوئن ہے، اور آپ کے پاس بھی کچھ ہے

مستحکم سکے جیسے USDT، آپ نے نام تو سنا ہوگا۔

تو ابھی میں آپ کو کچھ دکھانے جا رہا ہوں، اب میں اپنی سکرین ریکارڈنگ بھی آن کر دیتا ہوں۔

آپ کے سامنے تاکہ میری تفصیلات بھی آپ کو دکھا سکیں، میں اسے CoinDCX پر کھولتا ہوں۔

درخواست، اور آپ یہاں جائیں گے، گھر پر قیمتوں پر جائیں گے۔

جا کر آپ ٹیدر USDT دیکھیں گے، ہم اس USDT کو یہاں کھولتے ہیں اور View Price پر کلک کرتے ہیں۔

اور چارٹ کی تفصیل میں آپ کو کچھ بڑی دلچسپیاں دکھانے جا رہا ہوں اور اسے بہت غور سے دیکھیں۔

اب میں یہاں 1 مہینے کے گراف میں آتا ہوں اور آپ کو 1 مہینے کے گراف میں دکھاتا ہوں اور آپ کو ضرور کرنا چاہیے۔

یہاں اونچی اور نیچی دیکھیں، یہ کیسا نظر آئے گا پھر آپ یہاں دیکھیں گے کہ کیا ہے۔

آپ یہاں دیکھ رہے ہیں کہ کم قیمت تقریباً ₹74 کے لگ بھگ لگ رہی ہے۔

اور جو آپ یہاں اونچائی میں دیکھ رہے ہیں، آپ کو 78 کے لگ بھگ نظر آرہا ہے آپ کو تقریباً اونچا نظر آرہا ہے، تو میں

آپ کو ایک بڑی دلچسپ بات بتائی، میں آپ کو یہاں گراف پر بھی دکھا سکتا ہوں کہ اگر ہم

اس کی حمایت کے بارے میں بات کریں، یہ USDT کا چارٹ ہے۔

اگر میں سپورٹ کے بارے میں بات کرتا ہوں، تو سپورٹ 73-74 کے ارد گرد جاتا ہے، یہاں اگر ہم

اس کی سپورٹ دیکھیں، تو سپورٹ 74 کے ارد گرد گھومتی رہتی ہے اور اگر میں اس کی مزاحمت کے بارے میں بات کروں،

اس کی مزاحمت 77-78 کے لگ بھگ ہے، پھر اس کا کیا مطلب ہے اب آئیے سمجھتے ہیں کہ میں کیا چاہتا ہوں۔

آپ کو سمجھانے کے لیے، اب آپ خالص حساب کو سمجھنے جا رہے ہیں، میں نے کہا USDT جو گھومتا ہے۔

ایک مستحکم سکہ ہے تو اس میں زیادہ فرق نہیں ہے، اس کی روزانہ قیمت بدل جاتی ہے لیکن کہا جاتا ہے۔

کہ بنیاد USD کے ارد گرد ہے۔

USD آتے ہی آپ USDT میں اتار چڑھاؤ دیکھتے ہیں، اس لیے میں نے آپ کو بتایا کہ سپورٹ جو

74 کے آس پاس ہے اور مزاحمت جو 78 کے آس پاس ہے، یہ الگ بات ہے کہ کبھی کبھی

78 سے زیادہ اوپر بھی 80+ بن جاتا ہے اور 74 پر بھی آتا ہے لیکن عام طور پر اس کی قیمت

بینڈ 74 سے 78 کے قریب ہے یہ درمیان میں گھومتا ہے۔

اب ایک حساب دیکھتے ہیں، یہاں فرض کرتے ہیں کہ آپ کے پاس 100000 روپے ہیں، میں بات کرتا ہوں،

مثال کے طور پر، یہاں میں آپ کو آپ کے سامنے دکھاؤں گا۔

مان لیں کہ آپ کے پاس ₹ 100000 USDT ہے 74 سپورٹ پر چل رہا ہے تو ہم نے اس کے مطابق USDT خریدا

74 پر، ہمیں 1351.35 USDT ملے جب ہم نے اسے 74 پر خریدا جب یہ 78 پر چلا گیا

جیسے ہی میں نے اسے 78 میں سے زیادہ تر بھیجے ہم نے اسے بیچ دیا میں نے ₹ 100000 ڈالے تھے میں نے ₹ 100000 کو ہٹا دیا

Cryptocurrency Exchange



میچ سے پھر آپ دیکھیں گے کہ میں نے ₹5405 کا منافع لیا۔

جناب یہ بتائیں کہ سرمایہ کاری کتنی تھی، آپ کہیں گے کہ سرمایہ کاری 100000 تھی۔

100000 کا، 5000 کا کتنا فیصد، 5 فیصد 5 فیصد ہے جناب میں یہ نہیں کہہ رہا

میں اسے 75 میں خرید رہا ہوں، یہ 1 دن میں 78 پر آجائے گا لیکن میں قیمت کا بینڈ چھوٹا کر دوں گا

75-77 کا پرائس بینڈ تقریباً ہر روز دیکھا جائے گا۔

ابھی اگر میں USDT کے گراف پر آتا ہوں تو میں آج آپ کو یہ ویڈیو روزانہ کا گراف دکھاؤں گا۔

4 ستمبر کو ریکارڈ کیا گیا اور آپ دیکھ سکتے ہیں کہ 1.09.2022 کو 77.59-77.77 کا ریٹ کیا تھا

اور اب یہ کم ہے آپ مجھے دیں وہ کم جو 24 گھنٹے دکھا رہا ہے 75.4 دکھا رہا ہے،

اس کا مطلب ہے کہ آپ یہ قیمت ہر دوسرے دن 75 سے 77 تک دیکھ رہے ہیں، اب اگر ہم کم کرتے ہیں۔

یہ اور بھی کم ہے، اب ہر روز کی بات کرتے ہیں اگر ہم ہر روز کی کمائی کی بات کریں تو

1 دن میں آپ کو یقینی طور پر USDT میں ₹ 1 کا فرق نظر آئے گا، اس کا کیا مطلب ہے کہ چلو

کہتے ہیں ہم نے 75.5 خریدا اور آپ 76.5 میں بیچتے ہیں، اب آپ کہیں گے کہ ایک روپے سے کیا ہوتا ہے؟

معاملہ، میں آپ کو بتاتا ہوں کہ کیا فرق ہے؟

فرض کریں کہ آپ کی سرمایہ کاری ₹ 100000 ہے آپ نے ₹ 100000 میں کچھ خریدا اور بیچ دیا

101000 کے لیے اور آپ اس کی قیمت کی حرکت ہر روز دیکھیں گے اب میں اس I کے لیے کیا کرتا ہوں۔

آپ کو یہاں دکھائیں اگر میں آپ کو دکھاتا ہوں تو میں آپ کو سامنے دکھاتا ہوں مجھے دوبارہ اسکرین ریکارڈنگ آن کرنے دیں۔

ہم صرف USDT پر ہیں۔

میں آپ کو دکھاتا ہوں کہ میں نے پرائس الرٹ لگا دیا ہے، آپ یہاں دیکھیں کہ اگر آیا تو میری قیمت کی اجازت ہے۔

75.6 پر پھر یہ مجھے مطلع کرے گا ایپ مجھے مطلع کرے گی اگر یہ 75 پر آتا ہے تو یہ مجھے مطلع کرے گا

اگر یہ 75.5 پر آتا ہے تو یہ مجھے مطلع کرے گا۔

اس کا کیا مطلب ہے کہ میں سپورٹ پرائس پر خریدنے کے لیے تیار ہوں جسے میں آتے ہی خریدوں گا۔

75 کے قریب جب میں اسے خریدتا ہوں تو بعد میں دوبارہ الرٹ لگاتا ہوں تاکہ معلوم ہو سکے کہ کب i